Why are tomatoes good for you?

August 2, 2017

 

 

20 년 동안 지금은 정부가 토마토 페이스트를 채소로 표시하는 것을 둘러싸고 논란이있어 학교 급식 프로그램에서 아이들의 판에 하나를 전달할 것입니다. 토마토 페이스트에 야채를 표시해야한다고 생각하는 사람은 아니지만 양질의 토마토 소스를 많이 제공해야합니다. 토마토는 당신에게 훌륭합니다. 그리고 무엇이 더 흥미로운 지, 그들이 원시 일 때와 같이 조리 될 때 그들은 당신에게 좋은 것처럼 보입니다.

 

For two decades now there has been controversy surround the government labeling tomato paste as a vegetable so that it will pass for one on kid's plates in school lunch programs. While I am not one who believes that tomato paste should be labeled a vegetable, a big serving of good quality tomato sauce should probably qualify. Tomatoes are great for you - and what's even more interesting, they appear to be as good for you when they're cooked as when they're raw.

 

기술적으로, 토마토는 과일입니다. OK, 작은 점이지만 어느 쪽이든 더 많은 토마토를 먹어야합니다. 토마토는 맛이 풍부하고 칼로리가 낮으며 섬유질이 풍부하고 비타민과 항산화 물질로 가득합니다. 이러한 항산화 물질 중 하나 인 리코펜 (lycopene)은 전립선 암의 위험을 낮추고 LDL 콜레스테롤에 유익한 효과를 가져다줍니다. 토마토는 라이코펜의 가장 좋은 소스 중 하나이며, 요리는 실제로 항산화 물질을 방출하는 데 도움이됩니다. 중간 원시 토마토에는 약 3.5 밀리그램의 리코펜이 들어있는 반면, 토마토 소스에는 컵이 약 20 밀리 그램, 컵에 토마토 수프 약 25 밀리그램이 들어 있습니다.

 

Technically, tomatoes are fruits. OK, it's a small point but, either way, you should eat more tomatoes. Tomatoes are full of flavor, low in calories, have a fair amount of fiber and are chock full of vitamins and antioxidants. One of those antioxidants, lycopene, has been linked to lowering the risk of prostate cancer and having a beneficial effect on LDL cholesterol. Tomatoes are one of the best sources of lycopenes and cooking them actually helps release the antioxidant. A medium raw tomato has about 3.5 milligrams of lycopene, while tomato sauce has almost 20 milligrams in a half a cup and tomato soup about 25 milligrams in a cup.

 

 

 

 

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